Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

środa, 1 sierpnia 2012

Uwalniamy tkaniny

Na jednym z blogów o wdzięcznej nazwie zapomniana pracownia, natrafiłam niedawno na fantastyczną akcję pod hasłem: "Uwolnij tkaniny ze swojej szafy". Myślę, że większość szyjących zna problem (nałóg!), który zainspirował Lil - pomysłodawczynię akcji. Na ile się orientuję, projekt nie ma jakiegoś ograniczenia czasowego... Wygląda na to, że w każdej chwili można dołączyć :-)


Nie wiem, jak Wy, ale ja widzę w tym same plusy - więcej nowych ubrań, czy innych uszytych drobiazgów, więcej miejsca w szafie [regale, kufrze, pawlaczu, czy innym miejscu, w którym mniejsze i większe kawałki tkanin miesiącami, czy nawet latami (!) bezczynnie nam zalegają...] no i oczywiście mobilizacja do działania, bo jednak jak się człowiek zadeklaruje, to raczej zrobi coś w tym kierunku, żeby się wywiązać ;-)

Ja właśnie kombinuję, choć na razie nie bardzo wychodzi...
Ale jak tylko coś się wykluje - pokażę :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)