Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

piątek, 13 września 2013

Zapraszam na spóźnione candy!

Chyba już najwyższa pora ogłosić kolejną rozdawajkę. Wstyd przyznać, ale przez różne zawirowania życiowo-zawodowe przegapiłam drugie urodziny mojego bloga... Do zorganizowania zabawy zmobilizowała mnie jednak inna okazja. A właściwie to nawet dwie ;-)

Primo: właśnie zauważyłam, że liczba obserwatorów mojego robótkowego świata osiągnęła okrągłą liczbę - osiemdziesięciu! 

Secundo: zbliża się pewne święto, które po raz pierwszy będę obchodzić z pełnymi uprawnieniami, a mianowicie Dzień Nauczyciela :-) 

Do tego dnia, tj. 14 października można zapisywać się pod tym postem na niespodziankę, którą przygotuję, a w ciągu kilku dni po upływie wyznaczonego terminu ogłoszę zwycięzcę.

Zasady takie, jak zwykle: poza komentarzem z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w zabawie, na swoim blogu umieszczacie podlinkowany do tego posta banerek informujący o rozdawajce. Dołączenie do obserwatorów nie jest wymagane Jest mi bardzo miło, jeżeli robicie to z wewnętrznej potrzeby, a nie jakiegokolwiek przymusu.  

Poniżej banerek do pobrania:
 
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam wszystkich blogujących :-)

-(-@

43 komentarze:

  1. oo, bardzo chętnie się zgłaszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja się zgłaszam, a banerek zaraz dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo chętnie się zgłaszam:)
    napiszę na @ w sprawie domków:)
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem też w kolejce! Proszę, nie zapomnij o mnie!!!:D Umieram z ciekawości, co ciekawego dla nas przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to dopiero przygotuję, ale pomysł już od dłuższego czasu chodzi mi po głowie ;-)

      Usuń
  5. Chętnie wezmę udział, obserwuję i komentuję nie z przymusu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się i ja :)
    też chciałabym obchodzic święto 14 października :)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno chcieć to móc :-) Pozdrawiam

      Usuń
    2. podobno tak :)
      jak do tej pory moje "chcenie" się "mogło"...więc mam nadzieję, że i na pracę w zawodzie przyjdzie ten czas :)
      POZDRAWIAM

      Usuń
    3. NA PEWNO! Życzę Ci tego gorąco :-)

      Usuń
  7. Z przyjemnością zapisuję się na twoją niespodziankę:)
    Życzę miłego świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. trafiłam przez przypadek :) pewnie będę zaglądać :) z chęcią doczekam niespodzianki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię niespodzianki :) Wiem, że się nie rozczaruję.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do kolejki staje , prze te cudne anioły na szydełku tu na pewno zostanę :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie - w zabawie i w gronie obserwatorów! Rozgość się proszę w mojej bajce :-)

      Usuń
  11. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moim robótkowym świecie :-) Pozdrawiam również!

      Usuń
  12. Lubię niespodzianki, zapisuję się więc do zabawy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niespodziankowa zabawa- super takie lubię, zapisuję się się z przyjemnością, obserwuję od dawna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię niespodzianki więc się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. To będziemy razem świętować tego 14nastego.
    A do zabawy chętnie się zapiszę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Zauważyłam, że to dość popularna profesja wśród blogerek-rękodzielniczek ;-)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  16. I ja chętnie dołączam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się z wielką chęcią, baner na blogu

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja staję w kolejce po szczęście w losowaniu.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutkoo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie dołączę do zabawy i życzę radości w pracy pedagoga ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam w moje bajce :-) Gorące pozdrowienia!

      Usuń
  20. Niech szkolne mury będą Twoim polem spełnienia. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękne życzenia... Gorąco za nie dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  21. Gratuluję drugiego roczku i z przyjemnością będę świętować z Wami:) Z okazji Dnia Nauczyciela życzę Ci radości z każdego dnia spędzonego z młodymi pełnymi życiowej energii umysłami:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za życzenia! Witam w zabawie i w gronie obserwatorów :-) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)