Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

wtorek, 9 kwietnia 2013

Jubileuszowe candy

Oto czytacie mój setny wpis na tym blogu, a licznik wejść przekroczył właśnie 9000 :-) Gdy zaczynałam przygodę z moją szydełkową bajką, takie liczby nawet mi się nie marzyły. Podobnie jak posiadanie grona wiernych obserwatorów - niektórzy są ze mną prawie od samego początku (tzn. od momentu, kiedy po kilku nieśmiałych wpisach zdecydowałam się blog upublicznić). To w dużej mierze dzięki Wam ten blog nadal istnieje, a ja wciąż mam ochotę dzielić się z Wami zarówno tym, co zrodzi się w mojej roztrzepanej głowie i powstanie w niespokojnych rękach, jak i tym, co przynosi życie...

Pomyślałam sobie, że istnieje tylko jeden słuszny sposób, aby to uczcić - zorganizowanie candy!

Do przygarnięcia jest ten oto wiosenny naszyjnik plus jeszcze coś do kompletu...


Zasady udziału w zabawie:

- komentarz pod tym postem, a w nim krótka odpowiedź na pytanie: za co lubicie wiosnę (lub też nie lubicie, gdyż różnie z tym być może...)
- podlinkowany do niniejszego posta banerek informujący o candy, umieszczony na Waszym blogu
- osoby nieblogujące (tym razem szansa dla każdego) proszę o dopisanie w komentarzu swojego maila
- zapisy trwają do 05 maja, a losowanie zwycięzcy odbędzie się zaraz po majowym weekendzie

Zapraszam :-)

-(-@

26 komentarzy:

  1. to ja jako pierwsza się ustawię a wiosnę lubię za to że ładuje moje baterie i mam siłe do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosnę lubię za śpiew ptaków, zieleń, pączki, kwiaty....
    Z chęcią wezmę udział w zabawie:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze, wiosenne korale, więc zgodnie z zaproszeniem staję w kolejce no i gratuluję setnego wpisu. Jest to kawałek roboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) I proszę o uzupełnienie komentarza notką o wiośnie - zgodnie z zasadami candy...

      Usuń
    2. Wiosnę lubię za nadzieję, długi dzień i zapach bzu oraz coroczne postanowienie o schudnięciu, po przegrzebaniu całej szafy w poszukiwaniu czegoś w co się zmieszczę.

      Usuń
  4. Uwielbiam wiosnę, dla mnie to jest najpiękniejsza pora roku, kiedy wszystko zaczyna budzić się dożycia, kwiaty kwitną wszędzie kolorowo, ptaszki mi pięknie ćwierkają za oknem i ten fantastyczny zapach powietrza, wtedy dopiero chce mi się żyć!!! Chętnie zapisuje się na twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy. :) Z tym większą przyjemnością, że mam już w domu próbkę twoich możliwości a naszyjnik jest w moich ulubionych kolorach. ;)
    Wiosna to moja ukochana pora roku. Dlaczego? No właśnie za te kolory (wszelkie odcienie zieleni) :)
    Za pączki na drzewach, pierwsze kwiaty na łąkach, pierwsze świergoty ptaków i klekoty z bocianich gniazd (które przywołują się po powrocie z dalekich krajów), za zapach ziemi, za to, że wreszcie mogę wyjść o poranku z kawą przed dom (oczywiście będąc na działce). :D
    Za pierwsze promienie słońca, w których wygrzewają się moje koty. Za to, że nie jest ani gorąco ani zimno. Po prostu jest idealnie - jest wiosna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj piękny ten naszyjnik :)
    A ja wiosny nie lubię. Dlaczego? Bo wita nas brudnymi chodnikami i trawnikami. Bo pierwsze wiosenne burze mnie przerażają. Bo zaczyna wszystko kwitnąć i pylić, a ja przez całą wiosnę mam przez to czerwone oczy i, co najgorsze, nos. Bo nowalijki wiosenne są tylko namiastką tego, co dostajemy w lecie. Bo nigdy nie wiem jak się ubrać - czy jeszcze zimowo, czy już letnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosnę lubię za piękne, nasycone kolory, za pierwsze piękne kwiaty, za śpiew ptaków, rechot żab i pączki na drzewach. I jeszcze za tą energię, którą daje mi budząca się do życia przyroda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię wiosnę za zapach świeżej trawy, i wiosennych kwiatów, biorę udział w zabawie , bo nie umiem robić na szydełku, a podobają mi się takie rzeczy tmacek@o2.pl, mam bloga, ale jestem początkująca http//tessart57.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się ponieważ jest to moje pierwsze Candy,a to dlatego że mam dopiero 9 lat.
    Wiosnę kocham ponieważ trawka robi się zielona,ptaszki zaczynają swoją wiosenną pieśń która budzi mnie codziennie rano :),słońce coraz mocniej świeci a o kwiatkach to już nie będę pisać.
    Jednym zdaniem "Jest po prostu cudownie"
    Pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosnę kocham za najintensywniejszy odcień zieleni :)
    nino.arleta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Za co lubię wiosnę?
    Hmmm. Jest ciepło, można spotkać więcej ludzi na chodniku niż w autobusie, jest pełno kolorów i dźwięków jakimi nie pogardzą uszy.
    I co chyba najważniejsze wiosna symbolizuje mi nowy początek, że w końcu będzie lepiej (nie żeby było źle ;))


    Banerek znajduje się na blogu niebieska-inspiracja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wiosnę lubię przede wszystkim za to, że wreszcie jest ciepło, nie trzeba nosić tych grubych, zimowych ubrań, no i wszystko staje się kolorowe, ptaszki śpiewają ;) Wiosna ma dla mnie jednak jedną wadę - moją alergię na pyłki ;(
    Bannerek na www.joanne-devian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosnę lubię za to, ze przychodzi co roku. Jest niezawodna. Zapraszam też na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na

    mojego bloga konkursowego

    http://rozdanie.blogspot.com/ Byłabym

    wdzięczna za wrzucenie banerka i/lub

    polubienie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna jest jak ten naszyjnik, pełna ciepła, nadziei, kwiatów, zieleni i w końcu błękitnego nieba. Jak więc jej nie pragnąć? Chyba się nie da. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  16. bernadetaaa@interia.pl

    Lubię wiosnę za zielone dywany traw, bukiety pachnących kwiatów, śpiew ptaków i piękną pogodę, która zachęca do długich spacerów i grillowania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. sylviaaa100@interia.pl

    Lubię wiosnę za:
    - śpiew ptaków
    - nieziemski zapach kwiatów w ogrodzie
    - zieleń, która daje nadzieję, na lepsze jutro
    - czyste powietrze
    - spacery i grillowanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    Wiosnę lubię dlatego, że wszystko budzi sie do życia. Ptaki śpiewają, kwiaty przepięknie kwitną, a na drzewach pojawiają się zieloniutkie ( jak ten przepięny naszyjnik) pąki. Dni są coraz dłuższe, cieplejsze. No i po wiośnie jest lato, a co z tym idzie WAKACJE, których chyba każdy po pracowitym roku z niecierpliwością wyczekuje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią ustawiam się w kolejce po cichutku licząc na szczęście;)
    Mój email to: auruna@vp.pl
    Za co lubię wiosnę? ;) Właściwie... Lubię każdą porę roku, tylko, że jedne bardziej inne mniej;) staram się w każdej dostrzec coś neizwykłego - lato doceniam za Słońce i zapach po burzy, zimę za wszystkie ulepione bałwany, anioły na śniegu i błyszczący jak diamenty śnieżynki, które iskrza się w świetle ulicznych lamp gdy rano ide do szkoły;)
    Jesień... kojarzy mi się ze wszystkimi barwami liści i wspaniałymi spacerami po parku;) A wiosna? Wiosna jest czasem cudów^^ Wszystko ożywa, wszytsko promienieje... Aż chce się życ:) Wiosna kojarzy mi się też z moim niesfornym kotem, który po krzewie wspina się na balkon - szczegół, że później ciężko mu zejśc, ale te akrobacje wykonuje każdego dnia, bo gdzie indziej najlepiej leciuchowac niż kilka metrów nad ziemią^^
    Ciekawa jestem za co ty lubisz wiosnę;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny naszyjnik :).

    Chętnie i ja ustawię się po niego w kolejce .

    Za co lubię wiosnę? Za zieloną trawkę i śpiew ptaków.
    Za co jej nie lubię? Za pyłki, które są zmorą dla alergików, którym ja jestem ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały
    Wiosnę lubię za kwiaty, za ciepło, za śpiew ptaków, a w szczególności za kolory po szarościach zimy

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę pominąć Candy u Ciebie. Zapisuję się na wiosenny naszyjnik. Wiosna to dla mnie zieleń, słoneczko i krokusy. W moim mieście są całe pola krokusów, wyglądają jak fioletowe dywany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. I jeszcze ja spróbuję szczęścia w Twoim Candy, bo naszyjnik jest cudowny :)
    Wiosnę lubię za to, że wszystko budzi się do życia, jest zielono, a w około słychać przepiękny śpiew ptaków... Wszystko wokół jest takie żywe i radosne :D
    Pozdrawiam
    Banerek u mnie: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. No cóż mocno spóźnione, ale zapewniam że z serca płynące najserdeczniejsze gratulacje i samych radości z dalszego blogowania:))
    W zabawach blogowych co prawda nie uczestniczę ale napisać, że najbardziej wiosną uwielbiam ptasie koncerty chyba mogę:))))
    Serdeczności posyłam.Juta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)