Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

wtorek, 31 lipca 2012

Post rysunkowy ;-)

Zerknęłam dziś na bloga i... przypomniałam sobie o uroczym candy u Binolki, która dobrych kilka miesięcy temu zaproponowała wykonanie dla jakiegoś szczęśliwca koszulki według jego własnego projektu (dla zainteresowanych: zabawa trwa do dzisiaj, więc należałoby się pospieszyć).

A, że mój projekt już od jakiegoś czasu kołatał się gdzieś po głowie, więc przyszedł moment, aby przelać go na papier (czytaj: nabazgrać długopisem na maleńkiej, kolorowej karteczce z notesiku, bo to właśnie było pod ręką - trzeba było działać szybko, zanim obrazek znów gdzieś ucieknie...). Wracając do koszulki... po ostatniej górskiej wędrówce marzy mi się właśnie taka...


Poniżej zdjęcie z tegorocznych wakacji, które mnie zainspirowało...

Trzymajcie kciuki, żeby poszczęściło mi się w losowaniu :-))
-(-@

6 komentarzy:

  1. Witam, dziękuję za komentarz i zapraszam po wyróżnienie, jak masz ochotę.papa

    OdpowiedzUsuń
  2. no to bedę trzymała kciuki- sama bym taka koszulkę chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie wyszło pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie rysujesz!Wygląda zachęcająco!
    Zdjęcie rzeczywiście inspirujące.Piękne są nasze góry!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) Choć ja nie nazwałabym tego rysunkiem, a co najwyżej szkicem... Ale rzeczywiście, kiedyś bardzo lubiłam rysować :-)) Może jeszcze do tego wrócę...

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)