Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

środa, 30 maja 2012

Marzy mi się szydełkowa zazdroska...

Albo chociaż wykończona szydełkową koronką - i to już jest bardziej realne, bo do większych robótek jakoś ciężko mi się zebrać. Ale teraz mam dobry powód do uwolnienia wyobraźni, bowiem zakończył się pierwszy (ten najbrudniejszy i najbardziej uciążliwy) etap remontu mojego małego królestwa, czyli kuchni - nie żebym przepadała za gotowaniem, ale odkąd oddałam pokój synom urzęduję głownie przy kuchennym stole.

Mam już więc za sobą wymianę okna i parapetu (który na zdjęciu stanowi tło dla moich aniołkowych wariacji).

Teraz czeka mnie przebudowa ciągu kuchennego, a dokładniej przeniesienie części szafek pod okno (co dotąd ze względu na wysokość umieszczenia parapetu było niemożliwe).
A w końcu budowa sypialnej antresoli, pod którą znajdzie się miejsce na mój kącik do pracy - z komputerem, maszyną do szycia i wszystkimi niezbędnymi akcesoriami :-). 
Wszystko powoli... Ale mam nadzieję, że po tej całej rewolucji moja mała biało-zielona dziupla nabierze w końcu charakteru :-) 
A pierwszym elementem wystroju, który zdecydował o jej przyszłym charakterze był żyrandol udający starą lampę naftową, z podwójnym szkłem i okuciami w kolorze brązu... 

Oraz moje zbieractwo ;-)

Ale o tym kiedy indziej...

10 komentarzy:

  1. Aniołki śliczne, wyglądają tak eterycznie, zjawiskowo... anielsko po prostu :)) Ciekawa jestem tej kuchni, lampa zapowiada, że będzie to bardzo interesujące, klimatyczne wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się takie stworzyć :-) Chciałabym, aby kuchnia była delikatnym tłem dla moich dekoratorskich pomysłów: biel szafek, delikatna zieleń ścian, trochę wiekowego metalu, nieco więcej szkła, troszkę drewna...
      Uwielbiam naturalne materiały, przedmioty z duszą i niektóre elementy stylu rustykalnego!
      Sama jestem ciekawa, jak to wszystko ze sobą zagra :-)

      PS. Moje aniołki to nic w porównaniu z Twoim wjnogronowym haftem! Podziwiam Twoją wytrwałość...

      Usuń
  2. Podaj rozmiar firanek, poszukam coś dla Ciebie. Jestem długodystansowcem, często robię właśnie prace :-), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka schematów zazdrosek, które bardzo mi się podobają, ale przeraża mnie ogrom pracy...
      A co byś powiedziała na prywatną wymiankę? Może jest coś, co ja mogłabym zrobić dla Ciebie?
      Moje okno jest standardowe - 150 cm szerokości. A planowana wysokość zazdroski - około 40 cm.
      Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Fajne Aniołki, przypominaja mi białoruskie tancerki ludowe, nie obraź się, dla mnie to miłe skojarzenie :-)
    Ja tez marzę o szydełkowej zazdrostce.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałabym się o co obrażać ;-) Moim zdaniem kultura naszych wschodnich sąsiadów (tych bliższych i dalszych) jest bardzo ciekawa. Hmmm... Miałam w dzieciństwie książkę, chyba o królewnie śnieżce, z bajecznymi rysunkami w tym stylu. Uwielbiałam ją! Ale nie przetrwała moich młodszych sióstr :-(
      Dziękuje Ci za to skojarzenie - że tez mi samej nie przyszło do głowy...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Życzę powodzenia i wytrwałości przy remoncie! A lampa naprawdę robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Przekażę życzenia mojej kochanej "złotej rączce" :-)
      Na szczęście oboje lubimy wnętrza z charakterem i starocie, więc przynajmniej projektowanie dobrze nam idzie. Gorzej z wykonawstwem - ciągle brak czasu...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Wszystko jest śliczne ale ten aniołek w szczególności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w mojej bajce i dziękuję za miły komentarz. Ten aniołek, to był mój pierwszy wzór :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)