Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

środa, 2 maja 2012

Skórzany wisior

Nie pamiętam dokładnie, jak dawno temu  zrobiłam ten wisiorek. Na pewno nie miałam jeszcze wtedy własnej rodziny, czyli baaardzo dawno. I tak mi przypasował, że (z niewielkimi przerwami) wciąż go noszę!

Powstał spontanicznie z tego, co akurat było pod ręką, czyli z połączenia dwóch rodzajów skóry: czarnej licowej, dającej się miękko układać oraz grubego i sztywnego zamszu w rudobrązowym odcieniu. Do tego kawałek brązowego rzemyka i metalowe kółeczko do zawieszania.

W latach... hmm... że tak powiem młodzieńczych, służył mi jako medalion do chowania zdjęć wakacyjnych miłości, czy innych niewielkich pamiątek. Potem przez pewien okres leżał zapomniany w pudełku na strychu (na licówce czas odcisnął swoje piętno w postaci kilku śladów mysich zębów).

Aż kilka lat temu znów się z nim przeprosiłam i odtąd dość często go zakładam ;-)

5 komentarzy:

  1. Wisior bardzo mi się podoba ,ale inne Twoje prace są równie interesujące! Pozdrawiam i życzę powodzenia w losowaniu, nie tylko u mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi powitać kolejną obserwatorkę! Wkrótce zamieszczę kolejne skórzane drobiazgi, więc zapraszam :-)

      Usuń
  2. cudny ten skórzany wisior ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisior jest genialny !!!
    Jak ty go zrobiłaś, czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)