Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

niedziela, 6 maja 2012

Jubileuszowe candy u Aśkin i JustMe


Do wygrania włóczki w bajecznych kolorach :-)

2 komentarze:

  1. Witaj !Miło mi ,że zapisałaś sie na moje Candy !Milutko tu u Ciebie ,fajne prace tworzysz!!!Pozdrawiam serdecznie :)Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że dobrze się u mnie czujesz :-) Serdecznie witam w mojej bajce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)