Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

poniedziałek, 21 maja 2012

Nareszczie idzie lato

Taką mam przynajmniej nadzieję, bo chętnie pochowałabym głęboko do szafy wszystkie grube swetry. Na razie poupychałam w pudełkach ciepłe, wełniane czapki. Ale przedtem zrobiłam zdjęcia :-)

Oczywiście wszystkie czapki są szydełkowe, bo do drutów nigdy jakoś nie miałam przekonania. A prawdę mówiąc to nie tyle przekonania (uwielbiam np. grube, warkoczowe wzory...), co cierpliwości ;-)

   Niby czapeczka, niby kapelusik (można lekko wywinąć końce) w nasyconych kolorach:         

Wywijana czapeczka w kolorze ecru:

Melanżowa czapka z daszkiem, którą zrobiłam dla syna. Żeby jednak podczas prawdziwej zimy spełniała swoje zadanie będę musiała podszyć ją jakąś bawełną lub cienkim polarem, bo niestety trochę ją przewiewa.

 Ażurowa biała czapka balonowa (albo jak ktoś woli luźny beret...) z błyszczącą nitką. Na głowie wygląda nieco inaczej, ale niestety nie miałam pod ręką żadnej głowy, której mogłabym użyć jako modela ;-) Można ją nosić na różne sposoby - opadająco do tyłu, na bok, albo jak tylko ma się ochotę.



I na koniec... Moja ostatnia zimowa robótka, czyli naprawdę ciepły komplet: prosta oliwkowa czapka ozdobiona szydełkowym kwiatem ze szklanym koralikiem i fantazyjny szalik.



Jego pierwotny wzór znalazłam na: http://wzoryszydelkowe.blogspot.com, ale ze względu na grubość włóczki musiałam go nieco zmodyfikować. Dodatkowo tu i ówdzie dodałam frędzle.

 -(-@

9 komentarzy:

  1. Witaj, nie mogę znależć Twojego maila na stronie, a chcialaś cos nt transferu. Odezwij się. Napiszę jak robiłam za pomocą Modge. Jeśli chodzi o tego typu transfer to ostatnio Snow z MOJE POBIELENIE zrobiła tutorial i możesz też poczytać. Co do nitro to z kolei w ATELIER PENELOPY jest tutek. Ale ten jest łatwy, więc w dwóch słowach: musicz miec druk l a s e r o w y lub ksero grafiki. Jesli to tekst, to lustrzane odbicie. Przykładam kartkę z ksero do materiału (najlepiej przykleic tasmą) i watką nasączoną NITRO pocieram kartkę. Potem łyżką dociskam w każdym miejscu i tyle. Trzeba zwracać uwagę, by dobrze docisnąć i nie poruszyc kartki. Tyle.
    Śliczne czapeczki, a szaliczek... ach! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Jestem i bardzo dziękuję za wskazówki. I niecierpliwie czekam na kolejne ;-). Po weekendzie obejrzę sobie tutoriale, o których wspomniałaś i poeksperymentuję. A mail do mnie jest na samym dole, w stopce bloga :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Piękne wyroby!Pozostaje mi podziwianie,bo zrobić nie potrafię!
    Dziękuję za udział w moim candy!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tymczasem podziwiam Twoje cudeńka decoupage'owe... Jakoś obawiam się zabrać za tę technikę, choć kilka przedmiotów w moje kuchni aż się prosi o mały lifting...
      Dziękuję za odwiedziny :-)
      I witam w gronie obserwatorów.

      Usuń
  3. Piękne rzeczy tworzysz, szczerze podziwiam. A takie szydełkowe kolczyki i naszyjnik kiedyś powstały w mojej głowie, tylko w głowie niestety .
    Dziękuję za miłe słowa i udział w Candy :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w mojej bajce :-)
      Ja to co rodzi się w mojej głowie staram się albo od razu stworzyć, albo chociaż narysować - żeby gryzło sumienie, że natchnienie przyszło, a ja go nie wykorzystuję. Zwykle działa ;-)
      Choć niestety nie zawsze od razu...
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Jeśli zgadnę, co ukryliście w kopercie, będę miała z czego dziergać kolejne ;-) Albo ocieplacz z kapturem na przyszłą zimę...

      Usuń
    2. Ładne te czapki. Chciałbym poprosić o uszycie dla mnie takiej czapeczki.:)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)