Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

środa, 9 maja 2012

Wiosenne porzadki

W weekend zebrało mi się na porządki. Ale nie jakieś tam mycie, odkurzanie, czy układanie. Z tym poczekam do zakończenia remontu kuchni. Na razie czekamy na parapet, więc szparą pod oknem - oprócz świeżego powietrza - wlatuje też mnóstwo innych drobiazgów. I nic w tym dziwnego: przecież mam las za oknem...

 Wracając do porządków:

1. przegrzebałam swoje pudełeczka i kuferek z drobiazgami do robótek;
2. posegregowałam znajdujące się tam różności w torebeczki, słoiczki i pudełeczka (pedanteria podobno jest chorobą... tylko, jak ją leczyć? );
3. zrobiłam listę swoich prac do sfotografowania i wrzucenia na bloga (dosyć długą);
4. zrobiłam kolejną listę, tym razem robótek czekających na dokończenie (prawie tak samo długą...);
5. powstała jeszcze trzecia lista - dekoracji i drobiazgów gdzieś wyszperanych, czy podpatrzonych u znajomych (w charakterze inspiracji). 

    A nawiązując do punktu trzeciego: wazonik z obszydełkowanego słoiczka. Inspiracja pochodzi tym razem od kury domowej - link poniżej, ja jednak użyłam koronkowego wzoru i delikatnej, bawełnianej nitki... W kolejce czekają następne miniaturowe słoiczki.


inspiracja: http://www.kuradomowa.com/zrobtosama/szydelkowe_wazoniki_krok_po_kroku.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)