Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

czwartek, 12 lipca 2012

Zaległości pourlopowe

Mimo niezbyt długiego (ale za to jakże intensywnego!) wyjazdu trochę się tych zaległości nazbierało... Wypadałoby je więc nadrobić ;-) Czyli przede wszystkim przejrzeć zaprzyjaźnione blogi oraz pochwalić się otrzymanymi upominkami i innymi uśmiechami losu :-)

Po pierwsze: wspaniała pogoda sprawiła, że wyjazd możemy zaliczyć do jak najbardziej udanych. Wróciliśmy z cudownymi wspomnieniami, czekoladową opalenizną (przynajmniej dopóki nie zejdzie wielkimi płatami ;-)) oraz mnóstwem zdjęć - głównie górskich krajobrazów oraz wspaniałej fauny i flory. Swoją drogą Czerwone Wierchy w naszych polskich Tatrach to najpiękniejszy ogród skalny, jaki kiedykolwiek w życiu widziałam!!! Zresztą... co ja będę opowiadać... Tam po prostu trzeba być! Zobaczyć te wielobarwne, roślinne dywany na własne oczy!


 
Muszę się też pochwalić, że (w końcu!) udało mi się również sfotografować takie oto zwierzątka:
świstaka
i kozicę

Po drugie: nie będę już miała wymówek, żeby na poważnie zabrać się za naukę decoupagu! Gdy zaraz po powrocie dopadłam laptopa okazało się bowiem, że wygrałam wspaniały decoupagowy zestaw u Graszynki z pięknie ozdobionym przez nią kuchennym wałkiem oraz deseczkami w klimacie retro...


Hmmm... Po prostu cudeńka! Strasznie się cieszę :-)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)