Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

środa, 6 stycznia 2016

W Nowym Roku...

Korzystając z wolnego dnia 
w związku ze świętem Trzech Króli, 
chcę życzyć Wam
- jak również sobie :-)
jak najwięcej radosnych chwil
w Nowym Roku 2016,  
kilku garści zdrowia i szczęścia,
odrobiny odwagi 
w dążeniu do spełniania swoich marzeń
i wytrwałości 
w realizacji życiowych planów.

 

W dzisiejszym poście - poza życzeniami 
- nie może też zabraknąć Trzech Króli. 
Na przykład takich, jakich wyczarowaliśmy 
(z wytłoczek od jajek, drucików kreatywnych i pianki)
do naszej przedszkolnej szopki.


 

Szopkę robiłam razem z dziećmi w połowie grudnia, 
ostatniego dnia mojej pracy w dotychczasowym miejscu...
 

-(-@

Jak więc widzicie nowy rok zaczęłam w nowym przedszkolu, 
- większym, ale jednocześnie  jakby cieplejszym -
z nowymi obowiązkami i pomysłami,
wśród nowych ludzi...

Ta zmiana była mi bardzo potrzebna (przede wszystkim mojej psychice).
W Nowy Rok wstąpiłam więc pełna nadziei i zapału :-)

 Pozdrawiam serdecznie!!!

-(-@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)