Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

środa, 16 grudnia 2015

Choinkowy las

A prawdę mówiąc niezupełnie choinkowy, bo wśród wykonanych różnymi technikami świerków ukryła się też wciąż mieniąca się kolorowymi, jesiennymi gałązkami brzoza ;-) Szkoda było ją wyrzucić, więc została - podobnie jak tegoroczna jesień, która zasiedziała się ciut za długo...



Choinki z papierowej wikliny nauczyłam się wyplatać... w sierpniu - na wspominanym już Jarmarku Jagiellońskim. Składaną ciemnozieloną choinkę z czupryną w kształcie gwiazdy dołożyła koleżanka. Natomiast choinka wykonana techniką origami to jeden z elementów całodniowego szkolenia plastycznego, w którym wzięłam udział jesienią. 

Jedna z jego organizatorek dwukrotnie dzwoniła do mnie, aby się upewnić, czy na pewno doczytałam, w jakim mieście będzie się odbywało (rzeczywiście dość daleko...) i czy naprawdę zamierzam przyjechać. Oczywiście, że pojechałam! I nie żałuję, bo wszystkich przygotowanych na te warsztaty pomysłów nie sposób było wykonać w jeden dzień!

-(-@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)