Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

piątek, 8 stycznia 2016

Anioł recyklingowy

Przygotowałam kilka postów, 
aby nadrobić świąteczne zaległości...

Na początek recyklingowy anioł, który ozdobił w tym (a właściwie to już ubiegłym...) roku czubek przedszkolnej choinki. Suknia anioła powstała z butelki po jedwabiu do włosów - po obcięciu dna, ozdobionej kawałkami wyszperanej gdzieś w szufladzie odblaskowej naklejki. Głowę wykonałam ze styropianowej kulki oklejonej krepiną, włosy to resztka drobniutkiego złotego łańcucha, natomiast aureola powstała ze srebrnego drucika kreatywnego.


Do wykonania skrzydeł wykorzystałam samoprzylepną folię piankową. Środkiem dokleiłam ją do butelki, natomiast boki okleiłam białym papierem z fakturą, który dodatkowo ozdobiłam wycinakami z dziurkaczy przyklejonymi na dystansową taśmę klejącą, co stworzyło ciekawy przestrzenny efekt. Dłonie, rękawy oraz "golfik" przy szyi to również folia piankowa - zaczynam coraz bardziej lubić ten materiał :-)
 
 

Na zdjęciu poniżej (niestety, dość kiepskiej jakości...) widać również inne anioły - inspirowane długonogimi tildami, a wykonane takim samym sposobem, co postacie w szopce z poprzedniego posta.


Powiesiliśmy też gwiazdy betlejemskie z rolek. Pomysł na gwiazdę nie jest tak całkiem mój - został podpatrzony gdzieś w necie i zmodyfikowany przez dodanie wachlarzowego ogona.

 

Zrobiliśmy też piankowe skarpety na słodkości od Mikołaja ;-)



-(-@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)