Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

czwartek, 21 stycznia 2016

Dzień Babci i Dzień Dziadka

Święto Babci i Dziadka stało się dla mnie w tym roku okazją do zmierzenia się z dużą formą - w postaci dekoracji na występy przedszkolaków. Ta duża forma to origami płaskie z koła w rozmiarze XXL, co oznaczało konieczność wspomagania się przy przyklejaniu kółek linijką i ekierką, aby twarze dziadków pozostały symetryczne i miłe dla oka ;-) Mam nadzieję, że się udało...


Na zdjęciu powyżej obie głowy jeszcze w stanie "surowym",
a niżej już gotowe portrety - przed połączeniem z resztą dekoracji.


Całości dopełniają okulary i eleganckie kołnierzyki. Dziadkowi dodają nieco szyku, natomiast babci - za sprawą delikatnego ażuru papierowych serwetek - ciepła i uroku.


Twarze babć i dziadków nakleiłam na ogromne serca (format A1).
A tak wyglądał efekt końcowy naszej dekoracji:


A wszystkim Babciom i Dziadkom z okazji ich święta
życzę jak najwięcej zdrowia, szczęścia i uśmiechu!!!

-(-@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)