Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

czwartek, 8 sierpnia 2013

Chabrowe kolczyki na lato

Lato w pełni, temperatury pewnie i Wam nieźle dają się we znaki. Ale przynajmniej rolnicy nie narzekają i żniwa idą pełną parą - tak przynajmniej poinformowali mnie synowie, którzy kilka dni temu wrócili z pobytu u dziadków. A ponieważ dojrzewające pola zawsze kojarzyły mi się z chabrami pośród kłosów, z maleńkich szydełkowych kwiatuszków dłubanych w pociągu w drodze do pracy i z pracy (część z nich już wywędrowała w świat...) zrobiłam delikatne chabrowe kolczyki. Jest to jednocześnie moja interpretacja tematu wyzwania "Polskie zboża", jakie pojawia się właśnie na blogu KTM :-)


Przy okazji zgłaszam swoją pracę na wyzwanie Szuflady "Kolory Lata + Kwiaty".


  -(-@

A teraz zmykam poszukać jakiegoś nieskomplikowanego przepisu na coś chłodnego na obiad ;-)

6 komentarzy:

  1. Świetne są te kolczyki, wyobrażam sobie, jaka to misterna robota! sama uwielbiam chabry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z polnych kwiatów chyba najbardziej lubię właśnie chabry - za ich kolor i delikatność... I jeszcze powoje - za którymi nie przepadają rolnicy ;-) Jako nastolatka rysowałam je na papeterii...

      Usuń
  2. Pozdrawiam upalnie:):):)
    Szydełkowanie to przyjemność sama..
    Kolczyki fajnie połączone:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Powstały bardzo spontanicznie... A co do szydełkowania, to masz absolutną rację!

      Usuń
  3. a wiem..bo choć nie widać tego na moim blogu:) to szydełko jeździ ze mną wszędzie::):):):)
    Pozdrawiam i wakacji wciąż życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki :) Dziękujemy za udział w szufladowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)