Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

środa, 14 sierpnia 2013

Spotkanie blogowe i niespodziewane wyróżnienie

Wybrałam się wczoraj z wizytą do jednej z blogowych koleżanek. I choć na żywo rozmawiałyśmy po raz pierwszy, czułam jakbyśmy znały się nie wiem od jak dawna - myślę, że to w dużej mierze zasługa niesamowitej atmosfery, jaka panuje w jej zdecoupagowanym (można by rzec: os stóp do głów!) siedlisku :-). A przebywanie w otoczeniu mebli i innych, drobniejszych przedmiotów, które dotychczas podziwiałam jedynie za pośrednictwem internetu - było po prostu bezcenne!!! 

Przyznaję, nie była to wizyta bezinteresowna, każda a nas miała w niej ukryty konkretny cel ;-) Na efekty naszych ustaleń musicie jednak cierpliwie poczekać, ale jak tylko cokolwiek się urodzi (odrodzi?) na pewno się pochwalimy - ja i Grarzynka, gdyż o niej tu mowa :-)

-(-@

A po powrocie zauważyłam, że do mojej kuchni wpadł tymczasem prześliczny nocny motyl - czyli popularnie mówiąc ćma. Zdjęcie wrzucę za kilka dni - teraz nie wyrobię się czasowo...

(18.08 - właśnie wróciłam i uzupełniam zaległości - oto mój nocny gość :-) )


-(-@

I ostatnia nowina w tej serii: od Moni z bloga "Sercem malowane" otrzymałam niedawno nominację do wyróżnienia "The Versalite Blogger Award". Nie bardzo wiem, czym sobie na nie zasłużyłam - biorąc pod uwagę moje ostatnie poczynania robótkowe (a właściwie bardziej ich brak...), ale z drugiej strony bardzo miło jest zostać docenionym :-)


Króciutko przypomnę zasady tej zabawy, które są następujące:


1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę. (Zrobione !)

2. Dziękuje za nominację. (Zrobione również !)

3. Ujawnia 7 faktów o sobie. (Z tym było ciężko, ale chyba się udało...)

4. Nominuje 7 blogów. (Wybór bardzo trudny - zawsze w takich przypadkach czuję niedosyt...)

5. Informuje o nominacji blogi nominowane. (Jak tylko ostatecznie zdecyduję, które blogi wyróżnić, zaraz wybiorę się do nich z nowinami :-))


Kolej na siedem faktów o mnie:

Fakt 1. Zbieram butelki i słoiki w ciekawych kształtach i kolorach, przy czym zwykle mam mnóstwo pomysłów na ich ozdobienie, a w efekcie... pozostają nagie jak noworodki ;-)

Fakt 2. Jestem niereformowalną perfekcjonistką, przez co bardzo często (albo raczej: prawie zawsze...) poświęcam na wykonanie zadania znacznie więcej czasu niż ono w rzeczywistości wymaga, a jednocześnie bardzo szybko nudzę się czymś, jeśli nie daje mi to prawdziwej satysfakcji i jest zbyt łatwe do skopiowania.

Fakt 3. Marzę o zamieszkaniu na Orawie - jeśli nie teraz, to chociaż na starość, aby móc podziwiać moją ukochaną Babią Górę oraz wyniosłe Tatry, kiedy nie będę już miała siły po nich chodzić...

Fakt 4. Nie potrafię jeść kanapek z pomidorem - jego plasterki zawsze lądują mi na ubraniu ;-)

Fakt 5. Jako córka krawcowej mam obsesję (obecnie w stopniu lekkim - o ile taki istnieje...) na punkcie właściwego dopasowania ubrań - odczuwam zgrzyt, jeśli widzę, że coś jest za ciasne, albo za luźne.

Fakt 6. Nie znoszę - w przeciwieństwie do mojego starszego syna - koloru pomarańczowego; w absolutnie żadnym zestawieniu!

Fakt 7. I ostatni fakt (z dedykacją dla mojej drugiej połówki): przyznaję, że nie potrafię dbać o samochód - dla mnie stanowi on jedynie przyrząd do przemieszczania się, więc jego wygląd (w tym również stopień panującego w nim bałaganu) absolutnie nie odzwierciedla mojego poczucia estetyki ;-)

-(-@

Jeżeli chodzi o moje nominacje, to postaram się je uzupełnić w niedzielę.

PS. Ten post powinien być o wiele dłuższy i bardziej kolorowy (biorąc pod uwagę w ile ciekawych wydarzeń obfitowało ostatnie półtorej doby. Ale nie dam rady go uzupełnić... Za chwilę wsiadam w samochód i zmykam na Babią Górę. Wracam w niedzielę :-)

Życzę miłego długiego weekendu :-)) 

-(-@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)