Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

niedziela, 22 czerwca 2014

Poduszka niespodzianka

Przy okazji szykowania wczorajszego posta z serii remontowo-adaptacyjnej, przypomniała mi się poduszeczka, jaką przygotowałam swego czasu w prezencie dla mojego mężczyzny. 

Z jednej strony wygląda tak, że nie potrzebuje opakowania ;-)


A z drugiej - typowo męska niespodzianka, czyli odrobina erotyki 
(pod postacią szybkiego haftu wykonanego ściegiem sznureczkowym).


Wierzchnia warstwa jest zdejmowana ;-)


-(-@

5 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł, jak rozumiem prezent się spodobał? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na prezent dla faceta ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu oni podobno myślą tylko o jednym ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Serdecznie dziękuję za zaproszenie :-)
    Pozdrawiam
    Ar_nika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)