Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

niedziela, 13 kwietnia 2014

Wielkanocne witraże recyklingowe

Święta coraz bliżej... Najwyższa pora więc na post w wielkanocnym klimacie ;-) Dostaliśmy niedawno paski papieru pozostałe po robieniu wycinanek z dziurkaczy. Ponieważ przeważały wśród nich motywy jajeczne, pomyślałam, że można je wykorzystać do wielkanocnych dekoracji. I tak powstały nasze witraże: kolorowe paski przedszkolaki naklejały na podkładkę w kształcie jaja, wyciętą ze sztywnej folii (formatu mniej więcej A4), odcinając - po całkowitym wyschnięciu kleju (używaliśmy magicznego) - nadmiar papieru po bokach. Do stworzenia dodatkowych obrazków na jajkach dzieci miały figury geometryczne w różnych kolorach i wielkościach. Niestety, zdążyłam zrobić zdjęcia tylko kilku prac, zanim maluchy zabrały je do domu :-(

Na pierwszym jajku wielkanocny kurczak skubie trawkę (praca 3-latki):

 
Na kolejnym dwa kurczaki gonią robaczka (pomysł i wykonanie 5-latka) :-))


A teraz kompozycja geometryczna: 

 

-(-@

Inny pomysł na wykorzystanie takich ażurowych paseczków to naklejenie ich na wycięte w kształcie jajka arkusze kontrastującego kolorystycznie brystolu - jeśli chcemy je powiesić w oknie, wtedy mamy do ozdobienia dwie strony :-) 

Nieco szersze paski - np. z dwoma rządkami wycinanek - zostawiłam jeszcze na koszyczki, które będziemy robić w najbliższy wtorek i mam nadzieję, że zdążę pokazać je przed świętami. Ciekawa jestem, jakie są Wasze pomysły na wykorzystanie papierowych ścinków...

-(-@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)