Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

piątek, 11 kwietnia 2014

Etui na miarę

...dla smartfona, dzięki któremu w końcu mogę pokazywać na blogu zdjęcia nieco lepszej jakości :-) Miało być jak najprostsze - takie "męskie", ale w międzyczasie telefon trafił z męskich w moje ręce i trochę mnie korci, żeby je potraktować jakimś kobiecym akcentem... 


Nie ma żadnego zamykania, ale otwór obrobiony jest oczkami ścisłymi, dzięki czemu wydaje się być nieco zwężony. Telefon sam więc z etui nie wypada, ale otwór bez problemu można rozciągnąć, aby szybko go wyjąć. Dorobiłam jeszcze niewielkie ucho, aby dało się przypiąć całość do smyczy lub karabińczyka w torebce i nie szukać w popłochu, gdy zadzwoni :-)

-(-@

A teraz coś bardzo zaległego. Jakiś czas temu w pakiecie z wyróżnieniem otrzymałam od mugi-chan zestaw 10 pytań, na które obiecałam odpowiedzieć, ale jak dotąd nie bardzo miałam kiedy.... Dziś przedstawiam otrzymane pytania i moje odpowiedzi:

1. Jak zaczęła się Twoja historia z blogiem?
Baaardzo powoli - tak długo zbierałam się, żeby go założyć i upublicznić ;-) Ale zaglądając na strony takich artystek jak Jasmin, czy Peninia coraz bardziej im zazdrościłam i... w końcu się zebrałam!

2. Czy blog jest dla Ciebie ważny?
Teraz nie wyobrażam sobie życia bez bloga oraz... zawartych dzięki niemu znajomości!

3. Gdzie szukasz inspiracji?
Wszędzie. Dosłownie! Ciągle pstrykam zdjęcia lub zapisuję notatki w komórce...

4. Co Cię motywuje?
Chyba po prostu marzenia...

5. Najczęściej słuchana piosenka to...
Jeszcze kilka lat temu nie miałabym problemu z odpowiedzią na to pytanie. Teraz jednak słucham muzyki wyłącznie w samochodzie  w drodze do pracy - zwykle tego, co akurat puszcza radio ZET ;-) A gdy wracam z przedszkola do domu marzy mi się wyłącznie kojąca cisza...

6. Ulubiony deser to...
Biała czekolada - której niestety nie wolno mi teraz jeść :-(

7. Nie wychodzę z domu bez...
Telefonu komórkowego - przede wszystkim po to, aby nie stracić poczucia czasu, bo od lat nie noszę zegarka ;-)

8. Książka czy film?
Zdecydowanie książka!

9. Ulubiony kolor?
Niebieski - chyba w każdym odcieniu: od delikatnego błękitu, poprzez chabrowy aż po granat...

10. Twoje życiowe motto to...
Im trudniej tym lepiej - to co nie wymaga wysiłku, nie daje satysfakcji.

11. Jakie miejsce chciałabyś zobaczyć przed śmiercią?
Hmmm... Tutaj waham się pomiędzy Norwegią i Alpami...

Za wyróżnienie jeszcze raz serdecznie dziękuję, jednak - jak już wspominałam - z braku czasu nie podejmę się nominowania kolejnej listy blogów. Jeśli ktoś z moich czytelników-blogowiczów ma ochotę na wyróżnienie - proszę się częstować :-))

Pozdrawiam serdecznie

-(-@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)