Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

wtorek, 29 stycznia 2013

Miły gest...

Z sobotnich zajęć na uczelni wróciłam do domu z uroczym biżutkowym drobiazgiem. Taką niespodziankę na zakończenie zajęć przygotowały dla nad dwie przesympatyczne wykładowczynie, z którymi mieliśmy przyjemność zgłębiać tajniki jednego z dwóch podstawowych przedmiotów na obecnych studiach. 

Ale ofiarowały nam dużo więcej! Dzieląc się z nami swoimi bogatymi doświadczeniami i promieniując entuzjazmem, dały mam niecodzienną szansę zyskania zupełnie nowego spojrzenia na pracę nauczyciela. Napełniły po brzegi optymizmem i wiarą w to, że dzięki naszym pomysłom i działaniom dzieci naprawdę mogą przychodzić do szkoły z przyjemnością! I my również - także po wielu latach pracy...

Wiem, że wiele z Was robi podobne bransoletki - często widziałam je na różnych blogach... Ale czy kiedykolwiek pomyślałyście, jaką mogą posiadać moc?


 Jako zawieszkę wybrałam sobie oczywiście różyczkę :-)


Mała rzecz, a jak cieszy :-) I to nas - dorosłych, a gdy pomyśleć o dzieciach....

-(-@

PS. Szydełkowy kotek od Ani Jury robi natomiast furorę w przedszkolu - chodzi ze mną w torbie i... też pełni funkcję motywacyjną (zwłaszcza na leżakowaniu...). Muszę nauczyć się robić podobne zwierzaczki, bo czasami przydałoby się ich kilka ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)