Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

niedziela, 20 stycznia 2013

Aniołek na candy w KTM

W grudniu miałam przyjemność wziąć udział w przygotowywaniu niespodzianki w ramach świątecznego candy, organizowanego przez członkinie Klubu Twórczych Mam. Która z nas tylko mogła, przygotowała drobny upominek. W losowaniu szczęście uśmiechnęło się tym razem do Anko która - jak mówi tytuł jej bloga - z nici i szmatek potrafi wyczarować prawdziwe cudeńka!

Ode mnie poleciał do niej taki oto szydełkowy aniołek:


Pozostałe upominki możecie zobaczyć na blogu zwyciężczyni - TUTAJ. Każda z nas przygotowała coś w swojej ulubionej technice i wysłała oddzielnie, co było dodatkową niespodzianką :-)

-(-@

Wzór aniołka pochodzi z niemieckiego czasopisma robótkowego. Mogę przesłać schemat, jeśli ktoś ma ochotę wyszydełkować podobnego :-).

-(-@
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)