Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

środa, 16 października 2013

Wyniki spóźnionego candy!

Na początek króciutkie podsumowanie... W candy wzięło udział 21 blogerek (rzeczywistych blogerek - a nie łowczyń prezentów, jak to czasem bywało...). Wszystkie uczestniczki spełniły jedyny warunek wzięcia udziału w zabawie, jakim był banerek na blogu - sprawdzałam można powiedzieć "w biegu", ale przyznam, że na kilka z odwiedzonych stron mam ochotę zajrzeć ponownie - najpewniej w weekend - i pozwiedzać ;-)


Losy trafiły do woreczka, w którym zamieszała potężna dłoń mojego młodszego syna ;-) 

 

A osobą, do której uśmiechnęło się szczęście w losowaniu jest...

 

Trojanda z Trojandowa :-)

Serdecznie gratuluję i czekam na maila z adresem, na jaki mam wysłać szydełkowy upominek. A żeby pozostał niespodzianką od początku do końca, postanowiłam pokazać go dopiero wtedy, gdy znajdzie się u nowej właścicielki ;-)

-(-@

Pozostałym uczestnikom gorąco dziękuję za udział w zabawie oraz życzenia, jakie otrzymałam :-) Jednocześnie ze wszystkimi nauczycielami, wychowawcami oraz pozostałymi pracownikami oświaty, z okazji ich poniedziałkowego święta (które wykorzystałam jako okazję do zakończenia zabawy i przeprowadzenia losowania), pragnę podzielić się serdecznym uśmiechem i apetyczną babką piaskową ;-) otrzymaną od jednego z moich podopiecznych... 


...prześliczną krepinową różą (wykonaną zręcznymi rękami mamy tegoż przedszkolaka)...


...oraz słodkim zapachem żywej róży, przy pomocy której postanowiło uczcić trud nauczycielsko-wychowawczy mamy moje własne, prywatne dziecko :-)


-(-@

Dzisiejszy wpis chciałabym natomiast zakończyć pięknymi słowami Maksima Gorkiego:

 "Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze najpilniejszym uczniem". 

-(-@

8 komentarzy:

  1. gratuluję Trojandzie :)
    dzięki za wspólną zabawę ;)

    a cytat mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Krepinowa róża jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje i dzięki za zabawę :)
    piękne prezenty, bo wszystkie od serca... a sentencja o nauczycielu bardzo prawdziwa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda nie udało się, ale serdecznie gratuluję zwyciężczyni
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Trojandy:)

    piękne serducho:) i kwiatuszek bardzo pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci za miłą zabawę, serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)