Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

niedziela, 13 grudnia 2015

Origami - powarsztatowe ozdoby Bożonarodzeniowe

Proste formy: kwadrat, trójkąt oraz romb, a tyle inspiracji! 


Na początek bombka zrobiona dokładnie według jednego ze schematów. Kolejne zdjęcia to już moje wariacje...



Dwa kolejne zdjęcia (na górze i na dole) to dwie strony tej samej bombki. Tym razem postawiłam na wariację kolorystyczną...


A teraz ta sama forma, ale po dołożeniu trzeciego, najmniejszego kwadratu - tym razem bardziej niż bombkę przypomina kolorową choinkę...


A jeśli jesteśmy przy choinkach... Też można je prosto zrobić techniką origami :-) Ja bawiłam się z kolorem - dokładnie: różnymi odcieniami zieleni, ale przecież można poeksperymentować z wielkością kolejnych segmentów. Możliwości jest mnóstwo!

 

Miłego składania :-)

-(-@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)