Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

niedziela, 25 maja 2014

Święto Mamy i Taty

Najpierw rodzice otrzymali oczywiście zaproszenia. Chciałam, aby były eleganckie, ale jednocześnie kolorowe - w końcu były od przedszkolaków, które z okazji święta swoich kochanych rodziców przygotowywały występ oraz upominki...

 





Pąki różyczek oraz listki wycięłam z samoprzylepnej pianki (coraz bardziej lubię ten materiał). Delikatne serduszka to tymczasem biały papier ozdobny z wyraźną fakturą, na których kształt serca odrysowałam (a właściwie odcisnęłam...) wypisanym długopisem. Do wycięcia listków oraz serduszek użyłam ozdobnych nożyczek.


Z tak przygotowanych elementów (plus kolorowych karteczek z wydrukowanym tekstem) dzieciaki składały zaproszenia. Starszaki  pozwijały jeszcze paski bibuły w sznureczki, pełniące rolę łodygi.     

-(-@

Prezenty dla mamy: kolorowe i pachnące mydełka żelowe :-)


Przepis na mydełka znalazłam Tutaj, ale nieco go zmodyfikowałam zmniejszając ilość wody, aby serduszka były bardziej sprężyste :-) W naszym wykonaniu wygląda on więc tak: 100ml przezroczystego mydła w płynie, 1 łyżeczka soli kuchennej, 20 ml żelatyny, 1/3 szklanki (ok. 70 ml) gorącej wody. Jako dodatki zastosowaliśmy: barwniki spożywcze, mak, kolorowy brokat, suszoną miętę oraz rozmaryn. Do odlania żelowych serduszek wykorzystaliśmy silikonowe foremki, a do mieszania - wykałaczki.

 

 Gotowe mydełka zapakowaliśmy w woreczki z przezroczystej folii zawiązanej rafią. 


Starszaki do swoich upominków wykleiły jeszcze kwiatuszki :-)


 Martwię się tylko, czy serduszka przetrwały wczorajszy upał
(do momentu wręczenia mamom cały czas trzymaliśmy je w lodówce).
-(-@

Prezenty dla taty: laurka w formie kubka :-)


  

Przepis na prezent dla taty: 

kartkę A4 przecinamy wzdłuż na pół - to będzie kubek, z drugiej kartki A4 odcinamy (w poprzek) pasek papieru o szerokości 3cm - to będzie ucho. Kubek ozdabiamy według własnego pomysłu - u nas po jednej stronie znalazł się własnoręcznie pokolorowany przez dzieci stempelek, a po drugiej samochodzik wyklejony z gotowych elementów ;-) 

 
-(-@

Wykorzystane digi stempelki (jeden przerobiony przeze mnie - za zgodą autorki) pochodzą ze strony: http://novinka-digi.blogspot.com/

Znajdziecie tam przepiękne napisy na przeróżne okazje!

-(-@

A teraz kilka migawek naszych dekoracji:


 Okienko w chatce Czarownicy:


i kawałek lasu...


 Chyba nietrudno się domyśleć, jaką bajkę wystawiliśmy wczoraj dla rodziców?
Teraz mogę w końcu głęboko odetchnąć i wrócić do normalnego trybu życia oraz pracy...
Pozdrawiam serdecznie - zwłaszcza wszystkie mamy w przededniu ich święta!

-(-@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)