Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

piątek, 29 lipca 2016

Szydełkowe korale z ażurową perłą

Kolejne szydełkowe korale. Tym razem czerwień i granat złamane szarością...
Melanżowa nitka (niestety, nie mam pojęcia, jaki to rodzaj włóczki) okazała się bardzo wdzięcznym materiałem :-)


 W centralnym punkcie ciemna sztuczna perła obrobiona ażurem.


Wkrótce pokaże kolejne. Dzierganie kulek wciąga :-)

-(-@

4 komentarze:

  1. Od bardzo dawna mi się podobały takie kulki, więc spróbowałam;-) Zrobiłam trzy, bo tyle miałam koralików, masz rację wciąga:-D Twój naszyjnik jest świetny, fajna ta ażurowa kulka:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wciąga... Gdy nie mam wystarczającej ilości koralików, to obrabiam wszystko, co wpadnie mi w ręce - ewentualnie "żebrzę" po znajomych ;-)
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Chyba sobie zgapię takie korale w końcu ;) Coraz bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo przyjemnie się je robi :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)