Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

wtorek, 19 lipca 2016

Naszyjnik w ciepłych brązach

Baaaardzo dawno nie było u mnie nic szydełkowego...  
Na szczęście przyszły wakacje, czyli czas na góry (z których niedawno wróciłam) i oczywiście na robótki :-)


Pomysłów na dzierganie oraz szycie trochę się w ostatnim czasie nazbierało, więc staram się je stopniowo realizować... Marzy mi się bowiem wystawienie własnego stoiska na corocznym kiermaszu świątecznym, jaki przed Bożym Narodzeniem już od kilku lat organizowany jest w moim miasteczku. 

Wiem, wiem, że do świąt jeszcze daleko, ale biorąc pod uwagę, że mój czas wolny staram się w miarę sprawiedliwie rozdzielać pomiędzy robótki, książki oraz aktywność fizyczną (w dużej mierze ze względów zdrowotnych), te kilka miesięcy to w rzeczywistości nie jest wcale tak długo...

Pozdrawiam serdecznie :-)
-(-@

4 komentarze:

  1. Zawsze sobie obiecuję, że zacznę dziergać wcześniej różne rzeczy na święta. I nigdy mi się nie udaje, budzę się jakoś dwa tygodnie przed świętami z ręką w nocniku i staram się coś na szybko wykombinować.
    Ale korale są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam przez dwa lata z rzędu. Ale gdy po ubiegłorocznej wizycie na kiermaszu mój starszy syn stwierdził: "Wiesz co, brakuje tutaj twojego stoiska" obiecałam sobie, że w końcu pokażę, co potrafię!
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mam w planach jeszcze kilka w tej kolorystyce...

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)