Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

wtorek, 4 sierpnia 2015

Powrót z kolażem ;-)

Wracam...
"....powoli, jak żółw ociężale...."
Ale jednak :-))

Nie mogę napisać, że z nowymi siłami, gdyż wciąż się regenerują, ale ból, który nie dawał mi żyć od ubiegłej jesieni jest już pod kontrolą. Pod kontrolą właściwej osoby, czyli pani doktor anestezjolog z Poradni leczenia bólu. 

Wiem, że nie da się nadrobić kilku miesięcy nieprzespanych nocy, ale mój organizm mimo wszystko próbował ;-) A gdy po mniej więcej sześciu tygodniach dał za wygraną, zaczęłam wracać do życia. W ramach terapii antydepresyjnej zaczęłam wtedy jeździć z moim kochaniem na ryby... 

Nigdy nie myślałam, że nadejdzie czas, gdy zamienię góry na wodę, ale że obecnie o trekingu mogę jedynie pomarzyć (moja kondycja wciąż pozostawia wiele do życzenia...), więc pozostaje mi podziwiać nieco inne widoki - obiecuję wrzucić kilka zdjęć w kolejnym poście.

A dziś pokażę moje ostatnie recyklingowe dziecko
- kolaż wykonany metodą tradycyjną, 
tj. wycinanie, komponowanie i przyklejanie. 


Potrzebowałam nowej okładki do segregatora na skrapkowe przydasie
(który oryginalnie był albumem do kolekcjonowania kart Ben10).


 Chciałam, aby była to praca w stylu "cała ja"
i myślę, że mi się udało :-))


Pozdrawiam serdecznie!
A najgoręcej tych, którzy ze mną zostali :-)

-(-@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :-)