Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

czwartek, 31 lipca 2014

Marzę o deszczu...

W przeciwieństwie do tych wszystkich, którzy z utęsknieniem oczekują letnich upałów, aby móc wylegiwać się na plaży w palącym słońcu, ja w taką pogodę jak dziś marze o deszczu! Nawet, jeżeli - jak to się wielokrotnie zdarzało - miałby to być deszcz pierwszego dnia wakacyjnej wyprawy, po przejściu którego przez kilka następnych trzeba dreptać w przemoczonych butach i suszyć ubrania przymocowując je na zewnątrz plecaków.

I w ten sposób - wypatrując letniego deszczu - wpadłam na pomysł parasolkowych kolczyków :-) A przy okazji trochę się nagłówkowałam, próbując zamocować czasze parasolek - czyli w tym wypadku chabrowe koraliki w kształcie połowy kuli. Te, których użyłam, mają bowiem dość duże otwory i brzydko przechylały się na cienkiej szpilce. Wpadłam więc na pomysł, aby wypełnić je... silikonowymi zatyczkami do kolczyków! Zmieściły się po dwa w każdej półkuli, którą teraz idealnie podtrzymują :-) Może macie jeszcze jakiś inny patent?



Koraliki - jak to zwykle u mnie  bywa - pochodzą z odzysku ;-) Pierwotnie były elementem drewnianej zabawki, jakie przyczepia się do wózka niemowlakom. Reszta czeka na zagospodarowanie...


-(-@

A propos niemowlaków: podczas tegorocznego urlopu pewnemu maluszkowi zrobiłam taki oto (ogromnych rozmiarów, jak dla mnie - każdy z samochodów jest formatu A4!) prezencik nad łóżeczkiem:


Więcej wspomnień pourlopowych zamieszczę w następnym poście... Nazbierało się też trochę przedszkolnej działalności plastycznej, ale przy takich upałach i niedawnych osobistych zawirowaniach nie miałam głowy, aby się nimi z Wami podzielić. Nadrobię to w sierpniu.

Pozdrawiam :-)

2 komentarze:

  1. Obrazki dla maluchów super wyglądają, a biżuteria oryginalna! Pomysłów Ci nie brak!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Żeby tylko dobę udało się trochę rozciągnąć i znaleźć więcej czasu na realizację wszystkiego, co się w głowie wykluje...
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)