Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Poświątecznie

Styczeń dobiega końca, więc najwyższy czas rozebrać choinkę - jeśli ktoś jeszcze tego nie zrobił - i pochować głęboko świąteczne ozdoby. Poza dzwoneczkami, które już pokazywałam oraz pracochłonnymi wycinankowymi aniołami, których zdjęć niestety nie zrobiłam (ale nic straconego - będzie pretekst, aby w jakiejś wolnej chwili (!) stworzyć kolejne, a przy okazji może tutorial...), moje przedszkolaki ozdabiały wieńce adwentowe wykonane techniką origami: 


Lepiliśmy także pierniczki z masy solnej - te w kształcie serduszek trafiły do pachnącego cytrusami bożonarodzeniowego stroika, natomiast misiaczki dostały kolorowe kokardki na szyję i zawisły na naszej przedszkolnej choince ;-)


Starszaki ponadto wspólnie wykonały taką oto szybką recyclingową szopkę (w roli ludzików wystąpiły ponownie wycinki z pudełek od jajek, ozdobione bibułą, pianką, plasteliną oraz oczami z goździków):


A poniżej złota gwiazda betlejemska, jaka zawisła nad naszą jasełkową szopką:


  Kompletna szopka "cała w białych i srebrnych kropkach" - czyli śnieżynkach z białego oraz srebrnego papieru - okazała się niestety bardzo niefotogeniczna :-(  Ale spróbuję jeszcze zrobić zdjęcia pojedynczych, zdobiących ją wycinanek, nad którymi spędziłam kilka wieczorów.

 -(-@

PS. Na wiele z Waszych blogów wciąż nie mam ani czasu, ani możliwości technicznych zajrzeć, ale powoli, powoli staram się nadrabiać zaległości. Kolejny mój post będzie babciowo-dziadkowy - jako że jesteśmy świeżutko po nostalgicznym występie z okazji ich święta, połączonym ze wspólną, rodzinną zabawą ;-) Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. szopka wyszła Wam świetnie :)
    pierniczki z masy solnej też z moją dwulatką robiłam...polubiła zabawę z ciastem...:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)