Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

poniedziałek, 22 października 2012

Chwila oddechu i jeżynkowy komplecik od Oli

Przeżyłam kolejny maraton w pracy - trzydzieści godzin lekcyjnych konsultacji w ciągu dwóch weekendowych dni. Co prawda już w sobotę wieczorem głos zaczął odmawiać mi posłuszeństwa, ale przyjemność ze spotkania tak wielu sympatycznych osób, którym choć w niewielkim stopniu mogę pomóc, rekompensuje bardzo wiele! Jednym słowem: przetrwałam... A ponieważ potrzebuję teraz chwili oderwania się od codzienności, postanowiłam zajrzeć do blogowego świata i napisać choć kilka słów :-))

Najpierw podziękowania: w ostatnim czasie udało mi się wygrać candy u Oli z bloga http://pikotki.blogspot.com/. Nagrodą były kolczyki i wisiorek uplecione z drobniusieńkich koralików - na pierwszy rzut oka czarnych, ale w rzeczywistości mieniących się wszystkimi kolorami tęczy. Od razu skojarzyły mi się z jeżynkami, przywołując jednocześnie miłe wspomnienia z dzieciństwa - jeżynowe zarośla miałam właściwie tuż za oknem :-)) Strasznie się ucieszyłam, gdy okazało się, że trafią właśnie do mnie!

Na prezencik musiałam jednak trochę poczekać, bo Ola do zawieszki obiecała jeszcze wire-wrapową literkę, której nie mogła przygotować przed losowaniem, nie znając imienia szczęśliwego zwycięzcy. Przesyłka dotarła do mnie pod koniec ubiegłego tygodnia. Szkoda, że nie robiłam zdjęć każdej warstwy, którą była zabezpieczona ;-), ale w końcu udało mi się ją otworzyć i oto co zawierała:


Coś słodkiego i kilka miłych słów... A w pomysłowym kartonowym pudełeczku - wykonanym techniką origami - ukryte były moje upragnione biżutki. Ukłony dla Oli za cierpliwość - zarówno jeżeli chodzi o misterną koralikową plecionkę (tworzące ją drobinki w rzeczywistości okazały się mniej więcej o połowę mniejszych rozmiarów niż to sobie wyobrażałam...), jak i literkę, która bardzo mi się spodobała!!


Oczywiście komplecik założyłam od razu do pracy :-)) I czułam się w nim wspaniale!

-(-@

A teraz kilka moich drobiazgów, bo aż wstyd, że tak rzadko pojawia się u mnie coś nowego... Tym razem dwa wisiorki - można powiedzieć śmieciuszkowe, bo wykonane naprawdę z ostatnich koralików, które plątały mi się po szkatułce.



A po głowie zaczyna chodzić mi coś na jesienne wyzwania - u Gosi stare pianino i w Klubie Twórczych Mam... Nareszcie, bo myślałam, że  wena opuściła mnie na dobre ;-))

-(-@

7 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej ,cudowny prezent :) wisiorki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ,ja nie mam szczęścia w candy ale za to mam podobny wisior hihi ciekawe skąd?Córa mi pożycza "moje "kolczyki wyobrażasz to sobie?;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Wyobrażam... Ale na szczęście sama nie doświadczam - plus posiadania synów ;-). Hmmm... Chyba jedyna moja rzecz jaką pamiętam, żeby pożyczyli, to ażurowa szara kamizelka, która "robiła" za rycerską zbroję i pomogła mojemu starszemu zostać królem balu karnawałowego.
      PS. Cieszę się, że biżutki obu Wam dobrze służą :-))

      Usuń
    2. Podziwiam wszystkich nauczycieli świata a najbardziej tych którzy maja pasję oczywiście. Gratuluję wygranego candy a Twoja biżuteria jest śliczna. W kwestii chrypki polecam psikacz do gardła tymsal się nazywa daje chwilowa ulgę.

      Usuń
  3. same slicznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej ,a Twoje wisiorki bardzo pomysłowe.Szczególnie ten z serduszkiem .

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pieknej wygranej.
    A z veną tak jest.Nic na to nie poradzisz.Przychodzi i odchodzi kiedy sama ma na to ochotę.Ale przecież to dobrze, bo trzeba nie raz odpocząć i pozbierać siły:)))
    Mnie się również, te Twoje prace bardzo podobają.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)