Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

niedziela, 19 października 2014

Ślubne życzenia

Pokaże Wam dziś kolejną ślubną karteczkę, która wczoraj powędrowała w ręce szczęśliwych nowożeńców. Utrzymaną w tonacji bieli oraz buraczka i - jak to zwykle u mnie bywa - robioną w ostatniej chwili ;-)


Wycinanki z ptaszkami pochodzą od Ludeczki
digi stempelek jest autorstwa Novinki
a koroneczka z moich zapasów.

-(-@

2 komentarze:

  1. Pomysłowa, subtelna, piękna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danielo :-) Kleiłam tę karteczkę w czasie, kiedy powinnam już robić makijaż przed wyjściem na uroczystość. W efekcie... nie musiałam później tracić czasu na jego zmywanie ;-)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)