Prawa autorskie

Wszystkie rękodzieła, wzory, opisy, projekty oraz inne zdjęcia zamieszczone w tym blogu, są mojego autorstwa i stanowią moją własność (chyba, że wyraźnie zaznaczę inaczej), w związku z czym ich kopiowanie, publikowanie (w całości lub w części), czy też wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób bez mojej zgody jest zabronione, gdyż stanowi naruszenie praw autorskich (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ar_nika-(-@

sobota, 7 grudnia 2013

Zaproszenia na jasełka

Jakiś czas temu z Anią z małego domku zrobiłyśmy sobie mini wymiankę skrapkową. Dostałam całą masę domków z dziurkaczy, a w zamian wysłałam wycinki serduszka. W mijającym tygodniu miałam wreszcie okazję część domków wykorzystać, przygotowując z dziećmi zaproszenia na przedszkolne jasełka, które wystawiamy już za tydzień :-) Mało brakowało, a nie zdążyłabym zrobić fotek gotowych zaproszeń. Na szczęście udało mi się pstryknąć zdjęcie kilku, zanim wywędrowały z dziećmi do ich domów.  




O kolorze użytego tła, domków oraz kształcie choinki decydowały same przedszkolaki, a następnie komponowały zaproszenie według przygotowanego wzoru. Moja rola - poza przygotowaniem elementów składowych - polegała na domalowaniu gwieździe Betlejemskiej błyszczącego warkocza ;-) 

3 komentarze:

  1. Fajna sprawa :) Dzieciaki na pewno świetnie się bawiły przy robieniu tych karteczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! A jakie były dumne, gdy swoją własną karteczkę mogły wręczyć rodzicom :-)

      Usuń
  2. Kiedyś pracowałam w przedszkolu, dawno, dawno temu:):):):)Dzieci są cudne.....może wrócę do pracy z nimi ale już tylko charytatywnie..ale to potem..przyszły rok
    Masz teraz więc zabiegany czas....ale i kolorowy
    Kreatywności więc i ciepełka życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :-)